Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (realizowane z dzieckiem od urodzenia do czasu podjęcia edukacji szkolnej)
-
podanie rodzica/prawnego opiekuna (można wypełnić na miejscu),
-
opinia o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (oryginał lub potwierdzona kopia) wydana przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną.
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze (indywidualne lub zespołowe realizowane z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim od 3. roku życia do ukończenia 25 lat)
-
podanie rodzica/prawnego opiekuna (można wypełnić na miejscu),
-
orzeczenie o potrzebie indywidualnych/zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych (oryginał i potwierdzona kopia) wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną.
Szkoła podstawowa specjalna dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym/znacznym
-
wniosek o wydanie skierowania od Starosty Krotoszyńskiego ( można wypełnić na miejscu),
-
podanie rodzica/prawnego opiekuna (można wypełnić na miejscu),
-
orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (oryginał lub potwierdzona kopia) wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną,
-
świadectwo ukończenia poprzedniej klasy (jeśli nie jest to przyjęcie do klasy I).
Szkoła specjalna przysposabiająca do pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym/znacznym
-
wniosek o wydanie skierowania od Starosty Krotoszyńskiego ( można wypełnić na miejscu),
-
podanie rodzica/prawnego opiekuna (można wypełnić na miejscu),
-
orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego (oryginał lub potwierdzona kopia) wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną,
-
świadectwo ukończenia poprzedniej klasy (jeśli nie jest to przyjęcie do klasy I),
-
świadectwo ukończenia szkoły podstawowej.
Internat
-
podanie rodzica/prawnego opiekuna (można wypełnić na miejscu).