• Kontrast
  • Tekst
  • Powiększenie
  • Skalowanie treści 100%
  • Aa Czcionka 100%
  • Wysokość linii 100%
  • Odstęp liter 100%

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
im. ks. J. Twardowskiego
w Konarzewie

Godło Polski Biuletyn informacji publicznej BIP - kliknięcie spowoduje otwarcie nowego okna

Uczniowie naszej szkoły co roku włączają się w Europejski Tydzień Kodowania zwany CodeWeek. W tym roku, realizując na zajęciach tematy związane z jesienią, wykonywali dodatkowe zadania z wykorzystaniem maty do kodowania, Ozobota oraz tablicy interaktywnej. Uczniowie chętnie angażują się w ćwiczenia z wykorzystaniem kodowania, ponieważ w ciekawy i przyjemny sposób nabywają i utrwalają wiedzę. 

#CodeWeek2022

Dwaj uczniowie znajdują się w klasie siedzą przy ławce wykonują zadanie na karcie pracy Dwóch uczniów znajduje się w klasie siedzą przy ławce jeden z nichrysuje markerem linie na dużym arkuszu papieru Mata do kodowania leży na ławce szkolnej a na macie certyfikaty uczestnicwa w zajęciach dla uczniów Uczennice i nauczycielka znajdują się dookoła ławki szkolnej na której jest mata do kodowaniawykonują zadanieukładając elementy na macie Uczennice znajdują się w klasie siedzą przy ławce przyglądają się ozobotowi przemieszczającemu się po liniach na kartce Uczeń i nauczycielka znajdują się w klasie pochylają się nad matą do kodowania. Układają elementy na macie Uczeń i uczennica znajdują się w klasie pochylają się nad matą do kodowania układają na niej elementy. W tle widać napis CodeWeek na tablicy iUczeń i uczennica znajdują się w klasie siedzą przy ławce przyglądają się ozobotowi przemieszczającemu się po liniach na kartce. W tle widać nUczeń siedzi przy ławce szkolnej wykonuje zadanie na karcie pracy Uczeń stoi przed tablicą interaktywną wykonuje na niej zadanie Uczeń znajduje się w klasie pochyla się nad matą do kodowania. Układa elementy na macie Uczeń znajduje się w klasie siedzi przy ławce wykonuje zadanie na karcie pracy Uczniowie znajdują się w klasie siedzą przy ławce przyglądają się ozobotowi przemieszczającemu się po liniach na kartce