
- Budynek w Konarzewie jest przy ulicy Parkowej 18.
- Budynek ma jedno wejście z przodu. Inne wejścia są zamknięte.
- Przy wejściu jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Wejście nie ma bramek.
- Budynek nie ma windy. W budynku jest schodołaz. Schodołaz to urządzenie, które wjeżdża z wózkiem po schodach.
- Przy drzwiach są schody i podjazd dla wózków.
- Na parterze są toalety dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku można wejść z psem. Pies może być asystujący lub przewodnik.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Pętla indukcyjna to urządzenie, które pomaga słyszeć osobom z aparatami słuchowymi. Na tablicach informacyjnych nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a. Alfabet Braille’a to sposób pisania dla osób niewidomych. Na tablicach informacyjnych nie ma też dużych liter lub kolorów dla osób słabowidzących.
- Można zadzwonić do sekretariatu i poprosić o pomoc. Numer telefonu jest przy wejściu do budynku.
- Budynek jest otwarty od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
- W budynku są szerokie korytarze i duże drzwi. To pomaga poruszać się osobom na wózkach.









